tisdag 1 september 2009

Örebro Missionskola

Idag väcktes jag av att en Björn från Örebro Missionskola ringde och meddelade att det fanns plats kvar på deras Religionsvetenskapsprogram. Jag hoppade snabbt in i duschen och efter en förvirrande cykeltur hittade jag skolan och Björns rum. Efter vårt pratande bestämde vi oss för att jag skulle hoppa på programmet med dessamma. Så jag åkte hem och vilade lite för att sen bege mig till skolan igen. Jag förstod verkligen inte mycket av lektionen. Alltså, jag förstod ju vad han pratade om men inte hur det är relevant till kursen. Som tur är fick vi en stencil så jag behövde inte göra några anteckningar, puh. Imorgon ska jag till Örebro Universitet för att ta reda på om det finns andra kurser att läsa, det skulle verkligen göra mycket för min höst om jag fick läsa Engelska/Svenska. Men tills dess så ska jag fortsätta läsa Religion. Det är ju faktiskt väldigt intressant.
Här pluggar jag just nu

Inga kommentarer: