måndag 28 september 2009

En Norrköpingshelg

Återigen blev det en helg i Norrköping. Min tanke var idag att rita en bild för att förklara hur helgen såg ut, men det var så förbannat tråkigt att pilla i paint så jag orkade bara göra klart fredagskvällen. Eftersom mina skillz i paint dessutom är sämre än Göran Perssons träningsrådgivare så kommer några enkla rader med text att förklara det hela lite bättre


Bild 1: Martina bjöd mig och Simon på hembakad pizza. Riktigt mumsigt. Tillsammans med det avnjöts även några pilsner samtidigt som vi glodde på Idol
Bild 2: Jag drack lite mer Pilsner och blev lite lullig
Bild 3: Vi stack till Hugo i vanlig ordning. Kvällen bjöd väl inte på något spektakulärt utan den var som vanligt
Bild 4: Jag somnade i Simons säng

Lördagen bjöd även den på fest. Först var jag hemma hos Elin med nära och kära. Det var trevligt enda tills jag fick mina värmebesvär. Ja, jag blir helt röd i ansiktet och det blir betungande att andas. Så jag bytte miljö, till Simons lägenhet. Även det trevligt. Men kvällen slutade där. För kön till Palace var på tok för lång.

Nu ska jag sova strax. Jag börjar inte förens kl 1400 imorgon. Snacka om sovmorgon ;)
bye


Inga kommentarer: