måndag 7 september 2009

Ligger just nu i min säng efter att ha sett "Slumdog Millionare". En av dem bättre filmerna jag har sett på många många dagar. Har du inte sett den, Se den.
Eftersom jag åkte hem till Norrköping under helgen så har jag låtit bloggen vila från mitt skrivande, men här kommer en liten resumé av dess innehåll,

Torsdag:
Jag var framme i Norrköping runt femtiden och begav mig direkt till Hugo för att prata med Johan. Till min förvåning hade inte lönen satts in på mitt konto utan dom beslöt sig

för att ge mig den kontant. Sure, tänkte jag och traskade mot min gamla lägenhet för att hämta några brev som var till mig. Väl inne i lägenheten hämtade jag det som var mitt och passade på
att öppna lönebrevet. 6200kr i HUNDRALAPPAR.
Ja det kändes lite overkill, men det var bara att gå till banken och sätta in pengarna. Torsdagen bjöd inte på så mycket mer än så. Jag slappade hemma hos simon tillsammans med mat och TV-spel



Fredag:
Jag började dagen med att plugga lite. Efter att ha läst lite så gick jag hem till Elin som var vänlig och rakade min skalle. Jag tog en sväng på stan med Angeliqa för att handla lite kläder, som var på tiden eftersom min garderob har sett samma kläder en lång tid nu. På kvällen grillade vi
hemma hos Marielle, eller ja, hos hennes föräldrar. Jag, Marielle Håkan, Sara Linn, Patric och Elin. Som vanligt slutade en trevlig förfest med utgång och det blev i vanlig ordning Hugo. Kvällens höjdpunkt var klart allt dansande med Toni, han var allt annat är nykter så att säga. Kl 0200 ropade min mage efter mat men jag
kände för att vara snäll mot VISA-kortet så jag gick hem istället. Väl där höll jag på att somna på en handduk på badrummet, men kom till slut i sängs.

Lördag:
Jag minns inte mycket av dagen, men vet att vi satt hemma hos Simon ett bra tag. Väl där beslöt vi oss för att åka till hans föräldrar för att äta och dricka gott. Sagt och gjort. Jag bestämde mig för att gå ut återigen men kroppen sa ifrån och jag deckade vid 2300-tiden.

Idag har jag inte varit specielt aktiv. Där emot har jag köpt en ny PC. En Acer Timeline 11.6". Den är grymt behändig och smidig. Det är riktigt skönt att kunna luta sig tillbaka i soffan istället för att sitta framför TVn med reducerad sladd till tangentbord och mus.
Nu ska jag sova och har en het dag framför mig med mycket plugg. Efter det ska jag bara slappa med TV-spel. Vi ses, bara fyra dagar kvar till Norrköping.







Inga kommentarer: