tisdag 1 september 2009

Många säger att första bemötandet med en person är livsviktigt. För det är så den människan kommer se dig i framtiden och den är svår att ändra på. Lika så tycker jag man kan märka om en människa är en potentiell flickvänn/vän. Idag på skolan mötte jag mycket nytt folk, trevliga så det heter duga. Men det märktes ganska snabbt att vi kanske inte växer på samma intressegrenar. Missförstå mig inte, jag kan särkligen ha fel, och det hoppas jag. Men vad avgör egentligen om någon är en bra vän eller inte? Ja, lite av det ligger nog i dom du redan har. Eftersom man alltid måste göra en gämförelse för att utse om något är bra eller dåligt. Skulle det bara finnas en tjej i världen skulle det ju inte gå att säga om hon var vacker eller inte, eftersom man inte kan gämföra henne med någon.

Nu till min sak. Hur ska jag kunna hitta sanna vänner i en ny stad när jag har VÄRLDENS bästa där hemma. Åh andra sidan är det en ganska pessimistisk tanke så jag får väl försöka att inte tänka på att gämföra utan att dra generella linjer. Vad mår jag bra utav.

blabla, för mycket nattänkande, nu blir det sängen.

Som ser ut så här för tillfället, kommer att bytas

Inga kommentarer: