onsdag 23 september 2009

Bild nummer #2,3 och 4


Grillkväll hemma hos Andreas. Om jag inte missminner mig så är det en tidig sommarkväll 2008. Jag hade legat inne i lumpen i ett halvår och var hemma på permis. Där av är det antagligen en fredag eller lördag. Så utgång var särkligen aktuellt efter detta.
Ante vill att jag ska smaka på hans cigarr, mumma I say. Cissi verkar var i en het diskussion med någon. Jag minns detta som en riktigt trevlig kväll ;)

Den 19e december muckade jag från Lumpen. En vecka efter det samlades ca 25 pers från min pluton i Norrköping för att ha plutonsfest. Först var vi på Hugo och hade en lyckad fredag. På lördagen ringde vi Palace och frågade om vi var välkommna, eftersom vi inte hade åldern inne. Men när jag sa att vi hade sammanlagt en halv miljon på våra konto var det inga problem ;). Detta är bara en bild av många som togs uppe vid vip-hörnan, många helrör beställdes den kvällen. Anna som satt brevid mig fick med andra ord många glas gratis ;)

En vecka efter att jag hade kommit hem från en underbar semester i Thailand tillsammans med Marielles familj. Vi satt oss tidigt på Deli för att dricka lite Sprit. Jag tror att jag gick hem kl 2300, det blev helt enkelt för mycket.

2 kommentarer:

elin sa...

bild 1 är för fan midsommar! :P

DanielLagré sa...

Jasså? Men det var 2008 va?