onsdag 25 mars 2009

Thailand #3

For det forsta vill jag be om ursakt for det fasansfullt urusla spraket jag skrev pa igar. Da syftar jag inte pa att texten inte innehall nagra svenska bokstaver. Mer att svenskan helt enkelt var kass, ska forsoka battra mig.

Onsdag:
Valdigt snarlik Tisdagen. Men istallet for att aka till Poda island akte vi till Chicken Island. En O som bjod pa battre vatten, mer sol och godare mat. Tyvarr har jag fatt solexem och var tvungen att bara Tshirt hela dagen. Dom gor inte ont eller kliar, men hela brostet ar tackt med roda prickar, ska chilla med solningen nagra dagar, sen blir det att maxa pa stranden.
Lunchen bjod pa en liten Hamburgare med French Fries. Vi tog baten hem och sen satte jag mig har, de andra gick och la sig sa jag passade pa. Klockan ar 16:15

Enda sen jag var liten har det varit en liten drom att fa resa hit, och jag kan inte saga att den drommen har svikit mig, snarare tvart om. Aven om jag har varit pa solsemester forut sa ser det ut som att just denna kommer lagga sig pa en saker forstaplats.

Den laga livsstandarden marks overallt och det ar faktiskt ganska charmigt. Det ar verkligen en helt annan kultor gamfort med Sverige, inte for att jag hade trott att det pa natt satt skulle vara, men det ar roligt att fu uppleva det.

Pa Fredag aker vi till K(C)olanta, orkar inte Googla namnet och se hur det stavas, det ar inte direkt BBB har :). En storre O dar vi ska tillbringa en vecka for att sedan komma tillbaka till Hotellet vi bor pa nu, som foresten heter Ao Nang Mountain Paradise.

Jag ska ga och ta mig en tupplur nu sa jag orkar med kvallen och allt vad den har att erbjuda, ses!

Inga kommentarer: