fredag 20 mars 2009

Nattinlägg #1

Jag går rakt på sak, idag har jag inte gjort mycket nytta! 

Scenario #1
Dagen började med att min mamma ringde och väkte mig 11:30 och efter det var jag för pigg för att somna om. Så jag tog en dusch och begav mig till ICA för att handla frukost. Inne i min favoritaffär träffade jag Rolf, min farbror som berättade att han hade köpt en Hojj, en motor
cykel alltså. Han berättade även att sist han ägde en var han i min ålder, så jag blev glad för hans skull, även om jag fatta noll när han sa vilken typ det var. Vi bestämmde i alla fall att vi skulle ta och träffas för att kolla igenom dom mystiska fotona jag har fått av min mor, som jag absol
ut inte har en anning om vilka det är på, han lär kunna hjälpa mig :).



Scenario #2
När jag väl kom hem från ICA så insåg jag att jag inte hade köpt någon frukost, så jag skippa den och hoppade direkt på lunchen, som innehöll Ris med Kycklingbitar, mumms!
Maten åts tillsammans med "The big Bang Theory" och "Halo Wars". Jag stack senare till Oscar / Wolf / Liten Snigel i hopp om att få lira lite RE5 CO-OP, men det var tydligen för mycket att fråga om så han satt sig och lirade med med en lumpenpolare över LIVE istället. Eftersom det S.Ö.G så drog jag hem istället för att sätta mig själv vid min egna Xbox och Halo Wars.

 

Scenario #3
Efter att jag hade klarat det jag var ute efter i HW så ringde Angeliqa vid 21:10 som hon hade sagt och vi stack till COOP för att handla lite. Till hennes förvåning och glädje hittade hon svarta mellanmjölkpaket, något som hon var tvungen att visa upp för Emelie som jobbade. Så vi tog en fika på donken där hon påpekade att hon hade 3st öl som låg i hennes kyl efter festen i fredags, jag fick dom. Lite senare när vi gick till hennes lägenhet så visade det sig att det faktiskt var mina öl, så då var det nog inte mer än rätt att jag tog dom. Vi sa hej då och jag gick hem.



Scenario #4
När jag kom innanför min dörr slängde jag på boxen direkt och satte mig framför Halo Wars, där satt jag tills jag började skriva detta inlägg. Nu ska jag avsluta detta och gå till sängs.


End Scenario
Jag förhandsgranskade mitt inlägg och så hur pass fult det var med olika stolekar på mina bilder. Men OMG jag orkar inte ändra det. Så om du är grafiker, datanörd eller heter Mikael Lagré så får du ge mig det gröna kortet denna gång, jag lovar att fixa det snyggare nästa gång. 
God natt! Peace till Johann Pachelbel och alla de andra tyska kompositörna, ni äger, eller ägde!

Inga kommentarer: