fredag 22 augusti 2008

nytt, stiligt och bra!

Ja, vad ska man säga. Hade verkligen inte mycket att göra denna tråkiga och gråa fredagen här uppe i Sveriges mest militärkåta stad, Boden. Dagarna här får än själv att uppskatta dem dagarna där det händer saker. Det är nästan dem lediga dagarna som är tråkigast. Sure, det är kul när man väl hittar på något. Som att dra till Luleå, som förresten är Norrlands pärla. Det är för det första riktigt fint på sommaren. Dess shoppingcentrum är väldigt behändigt och det mesta finns för de 70-80 tusen som bor där. Luleå är verkligen en toppenstad. Inte för att jag skulle infinna mig tanken på att strandsätta min bakdel där forever, men en tumme upp ska den verkligen ha. En sista sak att säga om staden är att många av Sveriges finare flickor bor där uppe. Att gå en tur på gågatorna är som att kolla i en bildrik herrtidning, me like ;)

Anyway, min blogg har fått ett trevligt ansiktslyft. Fast egentligen är det inte ett lyft utan mer som en förändring. Som att byta Hayley Williams (paramore) mot Cameron Diaz, båda är riktigt snygga men ser lite annorlunda ut.

Det känns skönt att jag inte hade något neggopeggo att skriva idag. Nu låter det kanske som att det är det enda jag gör. Men ofta när jag känner mig nere dras jag mig till min virtuella pratkamrat. Idag kände jag bara för att skriva av mig och det finns inte en mening av mörk mening här, känns skönt.
Jag åker hem och är ledig hela vecka 35. Det blir riktigt sweet. Ska ta akt till mig själv, kanske tillbringa en hel kväll för mig själv. Bara spela TV-spel, käka chips och ta det lugnt. Det känns som att det är något som behövs. Men det blir verkligen bara en kväll, för mer har jag inte tid med.
Well, ha det gött. Hoppas ni gillar min nya blogg, hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas du kommer ihåg att vi ska ha en ordentlig grabbkväll när du är hemma. jag har reserverat onsd-torsd den veckan åt dig KORPRAL!

MANÖVER