fredag 8 augusti 2008

En lustig stund kring rundabordet!

Jag ska nu försöka förklara en händelse som inträffade runt 20:00-snåret en Onsdag i Augusti. Det kan komma att bli lite svårt att ge er en perfekt bild utan vad som hände. Men eftersom denna blogg typ en halv unik träff i månaden så ska det nog inte vara så svårt. Annyway, så här förklaras det i alla fall.

"Klockan ligger och tickar några minuter över 20 och matsalen har precis öppnat för kvällsfika. Jag sätter mig vid insatsbordet för att koppla av med mitt krubb. Brevid mig sitter Andersson, Jönsman, oo2, hedörn och Dahlberg. Rätt som det är börjar jag flippa. Vet i fan varför, men med all min kraft trycker jag in smörgåsfan i munnen, därefter ska jag hälla i mig mjölk varav jag börjar garva och halva mackfan kommer i mjölken."

Nu låter det säkert som en jätte tråkig historia, men det var hur roligt som helst. You had to be there ;) puss på er gubbar

1 kommentar:

Anonym sa...

GAAAAH; jag lever i ett CIVILT MÖRKER!