lördag 15 augusti 2009

Update 15 Augusti 2009

1. Jag ska flytta till Örebro för att plugga kommande hösten. Jag kommer att dela lägenhet tillsammans med med kära mamma och allt känns jättebra! Norrköping står kvar och mina kompisar som bor här ska ingenstans. Helgerna kommer förhoppningsvis att spenderas i Sveriges mest underbara stad.

2. Jag har blivit intresserad av vad den svenska bloggvärlden har att erbjuda. Pinsamt men roligt. Det finns olika sätt att följa dem och i mitt fall så är det humorn hos de svenska bloggkändisarna som gör mig intresserad. Nästan som att sitta i soffan och skratta gott till ett Family guy-avsnitt får jag mig några positiva skratt när jag surfar in hos de mest egoistiska personer vi har i moder Svea.

3. Jag är fortfarande singel. Mår jag dåligt av det? Svar Nicklas Erik Johan

4. Jag har en tånagel som vill ramla bort. Ja, inte så mycket mer att komma med där.

5. Körkortet är på G, ska byta körskola och börja köra i Örebro.

Det var inte så mycket mer där. Ha det bra, bye.

Inga kommentarer: