måndag 24 augusti 2009

Old, sweet pictures

Nyårsafton 2006. Klockan har precis slagit tolv och vi är ute på terassen för att fira med raketer och cigarrer. Någon gång under firandet bestämde sig jag och Sara för att ta ett fint nyårskort. Resultaten blev en av de bättre bilderna jag har varit med på. Hade det inte varit för det fruktansvärt fula håret som satt fast på mitt huvud hade denna bild valts som profilbild på många ställen.






Min 19års fest, hemma i min kära lägenhet. Just i detta tillfälle har jag och alla mina vänner samlats i köker för presentöppning. Denna afton vara bara en av tusen galna fester vi har haft hemma hos mig. Tänkt att jag har bott i min etta i snart 4år, ofta med bärsdrickande killar och högljuda brudar, och fått en varning, som dessutom var muntlig.
Jag kommer sakna att ha ettan fylld av onyktra människor. Men jag tycker dock inte att det är jobbigt att säga upp den eftersom fest hos mig inte är lika attraktivt längre.


Jag och Malmis hemma hos Marielles föräldrar några dagar efter att hon fyllt 19år. Det bjöds på Tacos för fulla muggar. Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket av denna kväll. Men jag chansar på att jag var full och glad, just like usual. Presenten jag gav till marre var nog den mest genomtänkta och genomarbetade gåvan jag någonsin skänkt. Det är jag glad över.





Balen 2007
Daniel Lagré - Anna Sahlin
Jon Eriksson - Elin Fredriksson
Patric Geiborg - Marielle Hellgren
Andreas Hedbäck - Emelie Fredriksson



Inga kommentarer: