måndag 31 augusti 2009

Örebro




Här, på den bruna fåtöljen sitter jag just nu och skriver detta blogginlägg. Jag har fixat och trixat hela dagen m
ed att få ordning i morsans lägenhet och resultatet blev inte så illa pinkat. Det återstår bara att inhandla trådlöst så den ergonomiska biten faller på plats. Inte så skönt att sitta såhär ska jag be o få tala om.
Förutom att ha rotat i kartonger och burit en alldeles för tung HDTV så gick morsan och jag en sväng ute i området vid sju tiden, som avslutades hos hennes nära vänn. Imorgon ska jag till Örebro Missionskola för att undersöka om det finns någon plats kvar för mig att hoppa på, ämnet blir Religionsvetenskap, dvs etik mm. Får se
hur det blir.
Helgen kommer i alla fall att spenderas i Norrköping och det ser jag redan fram emot.


Vad jag ska göra vet jag inte, låter dessa individer bestämma ;)




Inga kommentarer: