fredag 31 oktober 2008

Jag undrar, gör du, jag säger bu, nu?

Idag när jag tittade mig i spegeln såg jag till min förvåning att min lugg låg åt höger, SAY WHAT!?!.
Sen jag föddes har jag alltid haft den åt vänster, det funkar som inte att ha den på nåt annat sätt, jag ser ut som en elchockad fiskpinne, dvs håret står rakt upp. När jag skulle rätta till allt så det skulle vara i sin ordning så började fiskpinnen komma fram!?! Ja det var faktiskt en upplevelse. Typ som att man helt plötsligt skulle börja kissa och bajsa tvärtom. HA, fatta det, värsta fränt. Man hivar ner brallorna, drar stjärten i vädret så blir det värsta fontänen. Ja du, det vore nåt det. Fast ganska drygt när bajskorvarna kommer fram igenom snoppen, måste göra ganska så ont.

Jag hittade min eftersökta låt idag, Soldat Backlund hjälpte mig, Jordin Sparks - Tattoo. Riktigt skön, men jag antar att jag tröttnar på den om sisådär 2 veckor. När jag hör en ny låt som jag tycker om spelar jag sönder den på youtube. Serri, lägg upp en låt och jag ser till att du får lika många views som invånarantalet i Kina.
Vad är dealen med pannkakorna i matsalen btw. Det är fan i mig stenhårda. Vi borde döpa om dem till Stridspannkaka 90 och använda dem i krig. Den lär göra mer skada än de flesta vapnen. Kasta den bara på en människa och den kommer skära honom i femtioelva delar. Det är som att käka asfalt, hårt, knaprigt och man får hela käften full av sår.

Idag är det Halloween. Den enda känslan jag har av det är den fullständigt underbara musiken från Kingdom Hearts - This is halloween, klockren. Jag blir lite småpurken när jag tänker på alla andra hemma som har en trevlig stund med öl, cider och oskyddat sex med en illaluktande Frankenstein. Jag vill också. Men istället sitter man uppe i Boden som bara kan förklaras med ett ord; Rövhål. Anyway, hope you guys have a Happy Halloween and dont drink to much blood(jäger och hallonsaft), Kisses and take care!

Inga kommentarer: