torsdag 30 oktober 2008

<3

Jag måste bara få yttra mig om det där lilla fenomenet kallat Kingdom Hearts! Square tillsammans med Disney har fan mig skapat ett av det bästa spelet som finns. Jag satt tillbakalutad i vår gröna träfåtölj och youtuba lite, och efter ett tag började jag drömma mig tillbaka, vilket spel! Om du inte har testat det, gör så här: Klicka med musen på startmenyn på din dator. Välj sedan "Stäng av" följt av den andra "ständ av"-knapen. Sen reser du dig från datorstolen, letar reda på ditt visakort, tar på dig skorna, inget mer, det har du inte tid med. Spring därefter till närmsta butik som säljer PS2-spel. Äger du inte själva konsolen så köper du en sån med, tro mig, det är värt det. När du har kommit hem med ditt köp kopplar du in det i din TV och lutar dig tillbaka och njuter till ett av spelhistoriens finaste rollspelskaptiel.

Inga kommentarer: