lördag 29 mars 2008

Svinbra samtidigt som det är sketakul..

HAhahaha, fan va roligt jag har haft det ikväll. Det går nästan inte beskriva med ord. Men roligt var det i alla fall. Om man ska försöka förklara så lär det väl låta så här:

Det började med att vi lirade poker hemma hos Robin, som jag såklart vann, 300kr+- Det satt jävligt skönt eftersom jag var näst intill pank. När klockan väl börjar närma sig utgång tar vi bussen in till stan. När vi väl anlände till Palace börjar jag, jumme, marko och Peter dansa järnet på det dansgolvet där de brukar ha liveband, vilket dom inte hade ikväll. FAN va roligt det var. Peter bara danser igenom dansgolvet så en brud flyger flera meter, börjar splattra på golvet. Det var bruden ha stötte på innan. Så vi förväntade oss att han skulle hjälpa henne upp, men istället klev han bara över henne och börja dansa igen. Jag har nog inte garvat så mycket på länge, det var så jävla kul.
Aja, nu ska jag sova. Ha det gött allesammans. puss

Inga kommentarer: