onsdag 5 september 2007

Tisdag natt!

Klockan är mycket är jag börjar bli trött, men orkar inte gå och lägga mig. Även fast det inte finns något att göra. Pallar inte spela wow eller cs. Jag antar att jag vill vara uppe för att få lyssna på musik, eftersom min mp3 är borta.

"My name is Sara, I sing at the mall. My face is flat, I can bite a Wall", hahaha. Den tyckte jag var lite rolig.
Idag har jag faktiskt varit duktig. Jag gick upp tidigt för att äta lunch med Lulle, därefter gick jag och sökte lite jobb. Träffade Kalle och Cloudia, inte pratat med dom på länge. Sedan blev det slapp och chill hemma hos mig med Emelie brevid mig och senare Todde på andra sidan av Sverige. Well, antar att jag ska börja fundera på att gå och lägga mig nu. (btw känns detta som att prata med sig själv, känns inte som att det är någon som lyssnar). Men sånt kan ju vara skönt det med ;) Gonatt!
(kapunka).

Inga kommentarer: