tisdag 16 december 2008

DAMP VA!!

Seriöst, jag har megadamp, typ som en korv som precis blivit stekt och försöker finna sin väg till brödet. Stackars rackare, han måste ju ha det jätte svårt. Först ska han ligga där som en bränd bäver, därefter ska han bli omhändertagen av en man ( oftast en fattig invandrare som lever på att sälja dessa stackare ). Sedan ska han bli stoppad i brödet. Till sist kan han äntligen koppla av då han ligger skönt i sitt bröd och koppla av några sekunder innan han till slut ska bli äten av nån fet svensk kille som inte orkar laga mat eftersom han har jobbat över för länge och gick direkt hem för att spela WoW, sen kom han på att han var hungrig och bestämde sig för att, en korv, ja det vill jag ha, jag går ner till korvståndet nere på kanten där jag bor så blir allt bra och jag kan fortsätta nörda mig framför min feta dator som är så sönderhaxxad att den klarar Super Mario 2 på högst upplösning SAMTIDIGT som han kan ha Winamp på - PUNKT- Ja stackars korvjävel, det måste vara svårt. Men det är ju tur att man inte är en korv, för deras livstid kan ju inte vara mer än någon minut  ASKDJ på tal om korvar, EMELIE, min kompis, hon va, ja hon äter korvar utan varken ketchup eller senap eller nå som helst kromsimojjs. Det är galet. Tänk åtminstonde på korver, han/hon vill ( det lär fan vara en han eftersom det är en korv, lixom hallå) ju ha det bra innan HAN dör, det skulle i alla fall jag vilkja, någon som sprutar på än rakt på hela korven, fett äkta. Men men

En gång, när jag var liten så dog jag, KYL VA! Ha, nae inte så värst men det var ganska kul när det hände, ja bah dog, sen så gick jag och köpte korv, helt sjukt. Men det var inte så gott, nu ska jag sova hejdå¨!

(orkar inte rätta stavfel)

Inga kommentarer: